SOMOS Alapítvány -

a védelmi és biztonsági oktatásért és kutatásért

 

 

 

Bejegyzés, tevékenység

Munkatársak

Sugárvédelmi tanfolyamaink

Dr. Solymosi József az alapítvány alapítója

Elérhetőségek

 

Díjak alapító okiratai

Díjazottak 2003-2007

 

Partnereink:

SOMOS Kft

 

ELFT Sugárvédelmi szakcsoport

 

SUGÁRVÉDELEM online folyóirat

 

ZMNE KATONAI MŰSZAKI DOKTORI ISKOLA

 

 

 

FŐOLDAL

 

 

 


 

Információs, ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszer leírása

FMK nyilvántartási szám: 00203-2008

1. Információs rendszer:

 

Információs rendszerünk működése a minőségirányítási rendszerünkben dokumentált elvek szerint történik. A tevékenység az alábbi célokat szolgálja:

 

1.1. A szolgáltatásokat igénybe vevők követelményeinek megállapítása

 

A képzési tevékenység megkezdése előtt felmérjük és egyértelműen meghatározzuk a szolgáltatást igénylők követelményeit az adott tanfolyamra. Ennek során feltárjuk a szolgáltatással kapcsolatos valamennyi elvárást, kitérve azokra is, amelyeket a vevő első pillanatban nem határozott meg vagy nem támasztott követelményként, de a későbbiek során jelentősége lehet a célnak való megfeleléshez.

 

A szolgáltatással kapcsolatos kötelezettségek közé tartoznak a külső és a szolgáltatást igénylő cég belső szabályzatai, valamint a törvények által előírt követelmények is. A vevői követelmények pontos meghatározása, azok árajánlatban, vagy szerződéstervezetben történő megfogalmazása a tanfolyam szervezéséért felelős személy feladata.

 

1.2. A konkrét tanfolyamra vonatkozó követelmények átvizsgálása

 

A szolgáltatást igénylők elvárásainak felmérése, kikérdezése, írásban történő rögzítése biztosítja, hogy egyértelmű legyen a vevő elvárása mielőtt létrejön a megállapodás, és hogy vevők is pontosan megértsék milyen szolgáltatást kínálunk számukra.

 

A kiadott ajánlatokat, a kapott megrendeléseket és a szerződéseket aláírás előtt a tanfolyam szervezéséért felelős személy átvizsgálja, annak érdekében, hogy biztosítsa a következőket:

-               A szolgáltatást igénylők által támasztott követelmények pontos meghatározását és dokumentálását;

-               Az esetleges eltérések tisztázását;

-               Annak vizsgálatát, hogy rendelkezünk-e az igény által támasztott követelmények teljesítéséhez szükséges képességgel az erőforrások (személyi és tárgyi) és a határidők tekintetében is.

 

A megrendelővel egyeztetett szerződés aláírása a Kuratórium elnökének hatásköre.

 

Amennyiben egy aláírt szerződésen módosítani kell, a módosítás menete és a felelősök megegyeznek az eredeti szerződés átvizsgálásánál és aláírásánál meghatározottakkal.


 

1.3. Tájékoztatás

 

A tanfolyamszervező a tanfolyam megkezdése előtt szóban tájékoztatja a hallgatókat a tanfolyammal és a vizsgával kapcsolatos tudnivalókról. Ellenőrzi, hogy mindenki beadta-e a szükséges anyagokat (jelentkezési lap, amely egyben adatlap is; képzési szerződés; bizonyítvány másolatok; stb.)

 

Ismerteti a résztvevőkkel:

§  a tanfolyamon való részvétellel kapcsolatos követelményeket (az oktatás kezdése, befejezése),

§  a vizsgára bocsáthatóság feltételeit és

§  azt, hogy a tanfolyam során felmerülő bármilyen kérdésük, észrevételük vagy problémájuk, esetleg reklamációjuk esetén kihez és hol fordulhatnak. Az erre vonatkozó szabályzatot az ügyfélszolgálati irodában megtalálják.

 

2. Ügyfélszolgálat

 

Címe: 1118 Budapest, Sasadi út 70

Célunk, hogy segítsük a vevőt problémájának a megoldásában. Ezért a vevői kapcsolatot, ügyfélszolgálati tevékenységet úgy alakítottuk ki, hogy:

 

-               a 1. pont szerint az érdeklődések, igények és megrendelések kezelése teljes értékű egyértelmű szolgáltatás információkat tartalmazzon, beleértve a módosításokat is;

-               A teljesítés után felmérjük a vevői megelégedettséget a szolgáltatással kapcsolatban;

-               A vevői panaszok kezelését gyorsan és hatékonyan végezzük.

 

A szolgáltatások iránt érdeklődők, a szolgáltatást igénylők számára az alábbi kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínáljuk:

-         Az ügyfélszolgálati irodában munkanapokon H-CS: 9-16 óra, P: 9-12 óra között

-          állunk rendelkezésre.

-         Az irodában megtalálható technikai eszközök (telefon, telefax, Internet kapcsolat) is az érdeklődőkkel történő kapcsolattartást szolgálja.


 

 

3. Panaszkezelés

 

A SOMOS Alapítvány tevékenységét érintő panasz kezelésénél a hatályos panaszkezelési eljárásrend szerint járunk el.

 

Minden a szolgáltatási tevékenységet érintő panaszt haladéktalanul a Kuratórium elnökéhez juttatunk el, aki belső felülvizsgálatot rendel el a panasz kivizsgálására. A belső felülvizsgálat eredménye alapján pedig intézkedik a szükséges helyesbítő tevékenységre.

 

A panasz kivizsgálásának eredményéről és a megtett intézkedésekről írásban tájékoztatja azt, aki a panaszt tette.

 

 

 Dr. Pintér István

Tel: 36 1 785-3154 (36 1 787-2477),
Fax: 36 1 787-2477,

E-mail: istvan.pinter@somos.hu

 

Jelentkezési lap letöltése