SOMOS Alapítvány - a védelmi és biztonsági oktatásért és kutatásért
|
||
Bejegyzés, tevékenység
Dr. Solymosi József az alapítvány alapítója
Partnereink:
ZMNE KATONAI MŰSZAKI DOKTORI ISKOLA
|
Információs, ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszer leírása FMK nyilvántartási szám: 00203-2008 1. Információs rendszer:
Információs rendszerünk működése a minőségirányítási rendszerünkben dokumentált elvek szerint történik. A tevékenység az alábbi célokat szolgálja:
1.1. A szolgáltatásokat igénybe vevők követelményeinek megállapítása
A képzési tevékenység megkezdése előtt felmérjük és egyértelműen meghatározzuk a szolgáltatást igénylők követelményeit az adott tanfolyamra. Ennek során feltárjuk a szolgáltatással kapcsolatos valamennyi elvárást, kitérve azokra is, amelyeket a vevő első pillanatban nem határozott meg vagy nem támasztott követelményként, de a későbbiek során jelentősége lehet a célnak való megfeleléshez.
A szolgáltatással kapcsolatos kötelezettségek közé tartoznak a külső és a szolgáltatást igénylő cég belső szabályzatai, valamint a törvények által előírt követelmények is. A vevői követelmények pontos meghatározása, azok árajánlatban, vagy szerződéstervezetben történő megfogalmazása a tanfolyam szervezéséért felelős személy feladata.
1.2. A konkrét tanfolyamra vonatkozó követelmények átvizsgálása
A szolgáltatást igénylők elvárásainak felmérése, kikérdezése, írásban történő rögzítése biztosítja, hogy egyértelmű legyen a vevő elvárása mielőtt létrejön a megállapodás, és hogy vevők is pontosan megértsék milyen szolgáltatást kínálunk számukra.
A kiadott ajánlatokat, a kapott megrendeléseket és a szerződéseket aláírás előtt a tanfolyam szervezéséért felelős személy átvizsgálja, annak érdekében, hogy biztosítsa a következőket: - A szolgáltatást igénylők által támasztott követelmények pontos meghatározását és dokumentálását; - Az esetleges eltérések tisztázását; - Annak vizsgálatát, hogy rendelkezünk-e az igény által támasztott követelmények teljesítéséhez szükséges képességgel az erőforrások (személyi és tárgyi) és a határidők tekintetében is.
A megrendelővel egyeztetett szerződés aláírása a Kuratórium elnökének hatásköre.
Amennyiben egy aláírt szerződésen módosítani kell, a módosítás menete és a felelősök megegyeznek az eredeti szerződés átvizsgálásánál és aláírásánál meghatározottakkal.
1.3. Tájékoztatás
A tanfolyamszervező a tanfolyam megkezdése előtt szóban tájékoztatja a hallgatókat a tanfolyammal és a vizsgával kapcsolatos tudnivalókról. Ellenőrzi, hogy mindenki beadta-e a szükséges anyagokat (jelentkezési lap, amely egyben adatlap is; képzési szerződés; bizonyítvány másolatok; stb.)
Ismerteti a résztvevőkkel: § a tanfolyamon való részvétellel kapcsolatos követelményeket (az oktatás kezdése, befejezése), § a vizsgára bocsáthatóság feltételeit és § azt, hogy a tanfolyam során felmerülő bármilyen kérdésük, észrevételük vagy problémájuk, esetleg reklamációjuk esetén kihez és hol fordulhatnak. Az erre vonatkozó szabályzatot az ügyfélszolgálati irodában megtalálják.
2. Ügyfélszolgálat
Címe: 1118 Budapest, Sasadi út 70 Célunk, hogy segítsük a vevőt problémájának a megoldásában. Ezért a vevői kapcsolatot, ügyfélszolgálati tevékenységet úgy alakítottuk ki, hogy:
- a 1. pont szerint az érdeklődések, igények és megrendelések kezelése teljes értékű egyértelmű szolgáltatás információkat tartalmazzon, beleértve a módosításokat is; - A teljesítés után felmérjük a vevői megelégedettséget a szolgáltatással kapcsolatban; - A vevői panaszok kezelését gyorsan és hatékonyan végezzük.
A szolgáltatások iránt érdeklődők, a szolgáltatást igénylők számára az alábbi kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínáljuk: - Az ügyfélszolgálati irodában munkanapokon H-CS: 9-16 óra, P: 9-12 óra között - állunk rendelkezésre. - Az irodában megtalálható technikai eszközök (telefon, telefax, Internet kapcsolat) is az érdeklődőkkel történő kapcsolattartást szolgálja.
3. Panaszkezelés
A SOMOS Alapítvány tevékenységét érintő panasz kezelésénél a hatályos panaszkezelési eljárásrend szerint járunk el.
Minden a szolgáltatási tevékenységet érintő panaszt haladéktalanul a Kuratórium elnökéhez juttatunk el, aki belső felülvizsgálatot rendel el a panasz kivizsgálására. A belső felülvizsgálat eredménye alapján pedig intézkedik a szükséges helyesbítő tevékenységre.
A panasz kivizsgálásának eredményéről és a megtett intézkedésekről írásban tájékoztatja azt, aki a panaszt tette.
Dr. Pintér István Tel: 36 1 785-3154 (36 1 787-2477), E-mail: istvan.pinter@somos.hu
|
|